sobota, 6 lipca 2013

Trochę inaczej

Spodnie dresowe nie są moją ulubioną częścią garderoby. Długo leżały w szafie, czekając aż wreszcie wpadnę na jakikolwiek pomysł ich zestawienia, a muszę przyznać, że był to dość trudny i powolny proces. Efekty widzicie poniżej, nie jestem jeszcze ostatecznie przekonana do finalnego rezultatu, chciałam żeby było kobieco, a jednocześnie "na luzie". Top z przezroczystościami i sandałki dodają nieco seksapilu całości, ale sama nie wiem, czy nie czuję się w tym momencie nieco "przebrana" zdradzając ideę bloga ;)

ps. przepraszam za ilość i jakość zdjęć, ale nie mieliśmy ze sobą  lampy;) pozdrawiam


spodnie Primark // top i torebka H&M // sandałki BERSHKA

10 komentarzy:

  1. świetny zestaw :) pozdrawiamy, vientofashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bosko! Nie czepiaj się, wyglądasz super, jest i kobieco (buty) i na luzie (spodnie). Z chęcią bym się tak ubrała, w ogóle bardzo mi się podoba trend noszenia wysokich butów z luźnymi dresowymi spodniami :)

    Już tak dawno nie byłam ubrana na czarno, że aż mi się tęskno zrobiło, jak zobaczyłam Twój zestaw.

    I chciałabym, żeby zdjęcia nocne bez własnego oświetlenia tak mi wychodziły, jak te powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja!
    Uwielbiam te spodnie i koszulkę! Nie mogę się napatrzeć. Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodajemy do najlepszych!
    Pozdrawiamy

    www.PolskieSzafiarki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten swoisty minimalizm:)

    OdpowiedzUsuń