czwartek, 25 lipca 2013

Ombre!


Farbowanie ombre - absolutnie nie! Kompletnie nie rozumiem tego trendu w koloryzacji włosów, co innego w modzie - można uzyskać całkiem miłe dla oka efekty. Dzisiaj mam dla Was propozycję z ciekawym akcentem w postaci szpilek, które upolowałam na wyprzedaży. Torebka z Zary jest świetna, mam jeszcze jedną w kolorze czarnym, i szczerze mówiąc myślałam, że to ona będzie częściej mi towarzyszyła. Okazuje się jednak, że brązowa pasuje mi do większości rzeczy :) 












koszula, spodnie ORSAY, buty STRADIVARIUS, torebka ZARA




24 komentarze:

  1. super wyglądasz w tym zestawie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna koszula i buty. Wyglądasz świetnie. Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz!! Koszula jest świetna, sama bym taką chciała:) A w torebce już dawno się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i znowu zasługujesz na wrzucenie do najlepszych na www.PolskieSzafiarki.pl. :)
    Bardzo fajna stylizacja. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko, ale bez przegięcia w żadną stronę. Sama klasa :).

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna stylizacja ;) idealnie dobrane dodatki! każdy poszczególny element bardzo mi się podoba, a w całości się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze zrobione ombre potrafi spowodować ładny efekt, tak mi się wydaje. Niezależnie od tego - długo szukałam takiej koszuli, ale jakoś się nie doszukałam. Teraz żałuję, bo z białymi spodniami, rurkami, szwedami wyglądałaby tak jak tu, czyli idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że ja dobrze wykonane na włosach ombre widziałam może kilka razy, dlatego chyba jestem uprzedzona.. Koszul ombre był wysyp wiosną, widziałam je w co drugiej sieciówce, zawsze jeszcze można spróbować DIY ;)

      Usuń
    2. No nic, ja zacznę stosować farbę do włosów, jak się siwizną zacznę pokrywać, póki co gra niewarta grzechu.

      No to poczekamy na ombre do przyszłej wiosny, aż mi się ciemnoniebieska jeansowa koszula z Tesco znudzi... :D

      Usuń
  8. ale piękne buty i koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszula
    http://www.stylishsideoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula. Można wiedzieć gdzie ją kupiłaś? :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tej koszuli<3jak znam życie to pewnie już ich nie ma albo brakuje rozmiaru dla ciężarnego słonika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, już chyba ciężko będzie ją dostać. W sklepie nie ma na pewno, kupowałam wczesną wiosną :(

      Usuń
  12. Zdjęcia są niesamowite . Strój jest piękny , wyglądasz w nim czarująco .

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym zobaczyła Ciebie gdzieś na ulicy, to na pewno bym się za Tobą obejrzała. ;)
    Super gra kolorów, lubię takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń