środa, 17 lipca 2013

Dziewczęco ;)

Blogosfera wciąga... im dłużej tu jestem, tym bardziej się uzależniam ;) Wydawało mi się, że mój osobisty wycinek internetowej przestrzeni przyniesie przede wszystkim straty finansowe, ale dochodzę do wniosku, że podglądając blogerki i próbując zaprezentować swój ciągle kształtujący się styl, stałam się bardziej ostrożna w zakupach. Staram się przemyśleć każdy nowy odzieżowy nabytek i nie kierować się chwilowymi trendami, ale wybierać rzeczy klasyczne i ponadczasowe. Próbuję wybierać ubrania, które będą pasowały do już zalegających w mojej szafie,albo takie, które można zestawiać na wiele różnych sposobów (wreszcie doceniłam basic!). No i ważne żeby pasowały do sylwetki.

Najlepiej czuję się w zestawach prostych, minimalistycznych, i myślę że poniższy zestaw właśnie taki jest. Oglądając te zdjęcia pomyślałam (może niezbyt skromnie), że im wygodniej i swobodniej czuję się w ubraniu, tym lepiej wyglądam. Może właśnie dlatego nie warto się "przebierać"...


spódnica ZARA // bluzka i torebka H&M // szpilki STRADIVARIUS


34 komentarze:

  1. Masz racje. Wygladasz pieknie w prostych krojach, klasycznej kolorystyce, bez przesadnych ozdob. Tak jak w tym zestawie - jestem nim zachwycona! Spodniczka jest rewelacyjna. Wygladasz cudownie:)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak zdecydowanie, jeśli człowiek jest przebrany a nie ubrany, nie czuje się komfortowo i to widzać!!! Bardzo fajny zestaw, szpilki dodają charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Jeśli w czymś czujemy się dobrze,to automatycznie wzrasta nasza pewność siebie :)

      Usuń
  4. Zestaw bardzo, a szpilki jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. YOu have a gorgeous style ! I have enjoyed so much browsing the pictures

    If you have a minute sometimes, I would be happy if you stop by and see my sea color´s inspired look !

    Thanks in advance !

    XX Luba

    http://www.well-living-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz dobry gust:)

    ps. Tło z białych wielkich hortensji wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, w takim zagęszczeniu są tłem idealnym :))

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia, nie można od ciebie oderwać wzroku, jesteś pozytywną osoba :) ładne wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jak tu super u Cię, i zdjęcia cudo, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz w tym zestawie i bardzo mi się podoba tytuł bloga. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, piękne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, piękne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie połączyłaś jeans i metaliczne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, spódnica i buty świetne. Bardzo podoba mi się Twój styl. Jeśli masz chwilę, zapraszam do mnie - nowy post xoxo

    www.kameliaandpearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz naprawdę pięknie (+ cudowne włosy!). Ja raczej odwrotnie - unikam minimalizmu, lubię przepych baroku ;) Ale, tak jak Ty, doceniam blogowanie, bo taka archiwizacja szafy potrafi ułatwić zakupy. Już nie kupuję ciuszka "bo jest ładny" - myślę do czego będzie pasować i czy jest na tyle oryginalny lub potrzebny by wydawać pieniądze. Dla zakupoholiczki jest to pewien sukces ;)

    PS. Stylizacja na ślub - NUMBER ONE! Zachwycam się od dawna spódnicami Fanfaronady. Kiedyś jedna z nich będzie moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podzielam Twoje zdanie - blogujesz i rozsądniej kupujesz, zauważyłam to tez u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz pięknie i masz śliczny, szczery uśmiech :) Stylizacja tak jak ty piękna i z chęcią cię poobserwuję ;)
    www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej długości spodniczki! Wyglądasz rewelacyjnie! Wszystko idealnie do siebie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się to zestawienie! takie bardzo dziewczęce i klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw. A buciki rewelacja :)
    www.nolimitsmoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej spódnicy <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi there:D
    Lovely outfit!
    Just love the shoes:X
    Do you wanna follow each other on bloglovin?
    Let me know:D

    www.deeaella.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, delikatnie i kobieco!
    Pozdrawiam,
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taką samą bluzkę, ale nie miałam okazji jej jeszcze założyć. Myślałam nad połączeniem z kobaltową ołówkową spódnicą, zobaczymy jak to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł! myślę, że takie połączenie będzie całkiem udane :)

      Usuń
  24. Ooo!! Bardzo ładnie i wdzięcznie ;-).Po prostu nic dodać nic ująć ;-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, ten fason bardzo mi się podoba, Tobie bardzo pasuje i nie wiem, jak to robisz, że nie jestem w stanie powiedzieć, że coś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń