poniedziałek, 24 czerwca 2013

W czerni

Lubię czarny, bo łączy w sobie tradycję i nowoczesność. Czerń nadaje się doskonale na bazę, świetnie tonuje i zawsze jest modna. Nie jest krzykliwa, a kojarzy się z elegancją i klasą. Jest też uniwersalnym wyjściem awaryjnym, kiedy nie mamy czasu, siły, natchnienia, by wymyślić co na siebie założyć. 

U mnie remont w pełni. Wyjście z domu w czarnym zestawie i bez białych śladów pyłu na ubraniu wymaga nie lada wysiłku. Czekam aż to wszystko się skończy. 


bluzka, kopertówka H&M // spodnie, buty STRADIVARIUS

16 komentarzy:

  1. Niby czarno, ale nie całkiem. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się czerń to klasyk klasyków - zawsze modna! Stworzyłaś fajny, bardzo poprawny zestaw - idealnie dobrałas dodatki - plus za kopertówkę. Jedynie może brakuje mi czegoś na szyi :)

    U mnie dzisiaj sportowa elegancja - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak dla mnie też bardzo fajnie ale dołożyłabym jakąś biżuterię może naszyjnik albo duże kolczyki:)
      Pozdrawiam i życzę wytrwałości w remoncie. Ja właśnie skończyłam mój remont, trwał miesiąc i miałam go już po dziurki w nosie;)

      Usuń
    2. Obie macie rację, z biżuterią jakoś mi nie wychodzi, nigdy nie przykładałam do niej wagi, ale mam postanowienie, żeby to zmienić :) Nasz remont zaczął się po świętach wielkanocnych i końca ciągle nie widać :( Pozdrawiam

      Usuń
  3. I liked your style) Subscribe for your blog, I hope for reciprocity))
    www.levinskaia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń najlepszy ponadczasowy klasyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kopertówka. Super wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie czytać/oglądać właśnie TAKIE posty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba, uwielbiam czerń

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie wyglądasz! uwielbiam taki idealizm na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przepiękne włosy :) uwielbiam takie delikatne, zwiewne bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna Lady in Black; bardzo fajna bluzka :-).
    ps. będziesz włączała profil g+? albo śledzenie przez maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nie wiem jeszcze, na razie zapraszam na BLOGLOVIN, myślę też o profilu na facebooku, o ile znalazłby się ktoś, kto będzie chciał obserwować ;) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz,a czerń zawsze w modzie :)Pozdrawiam serdecznie :)Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kombinezon; doskonale w nim wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń