niedziela, 16 czerwca 2013

Black&white

Trend black&white dominujący tej wiosny to dla mnie strzał w dziesiątkę. To również gwarancja na to, że zgromadzone ubrania w tych dwóch kolorach będą na tyle uniwersalne, że posłużą mi w kolejnych sezonach. Stworzenie poniższego zestawu opierało się głównie o idealne (również pod względem faktury!) dopasowanie szpilek i sukienki. Postawiłam na rockowe dodatki i czerwoną szminkę, żeby dodać całości charakteru. 

sukienka, naszyjnik STRADIVARIUS /  buty MOHITO / ramoneska H&M / torba BERSHKA


8 komentarzy:

  1. Elu - fantastycznie. Elegancko, z klasą, a do tego rock glamour! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z wybiegu Chanel ... Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  3. W tych butach jestem absolutnie zakochana!
    Cały zestaw świetny, wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa sukienka i buty! Udany zestaw, ale nie lubię tego typu toreb ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely look!!! And lovely pictures :)
    Come and see me on:

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka!<3
    ja preferuję kolorowe zestawy..ale wiadomo, wszędzie kolorowa się nie wybiorę..:)

    OdpowiedzUsuń