niedziela, 26 maja 2013

Total black look

Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, a temperatury przypominają raczej jesiennie niż wiosenne. Ma to jednak też swoje dobre strony - można śmiało wskoczyć w małą czarną bez obaw, że rozpłyniemy się w słońcu. Czarny to dla mnie kolor ponadczasowy, uniwersalny i elegancki. Wiem, że zakupione w tym kolorze rzeczy na pewno nie wyjdą z mody po jednym sezonie. Jeszcze tylko szpilki i total black look na kobieco gotowy ;)

sukienka ORSAY / torebka BERSHKA / buty STRADIVARIUS


14 komentarzy:

  1. Piękna elegancka stylizacja, bardzo kobieca!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zakochanaroza.blogspot.com
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna nieprzekombinowana stylizacja ;)
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zestawy, obserwuję, jak chcesz możesz mnie odwiedzić :)
    Madame :)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM CZERŃ;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGPSOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna sukienka! uwielbiam sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie - podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka. Buty również wpadły mi w oko. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny zestaw, sukienka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne :) buty cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość świetnie wygląda, ale najbardziej podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  11. No widzę, że zaglądasz do Stradivariusa :) Na żywo buty wydają się być tandetne, ale jak już są na stopach to większa odległość sprawia, że wyglądają świetnie :)

    Też mnie zaskoczyły te buty, czarne, ponieważ wydawały mi się za niskie, że dużo takich mam, a tutaj wyglądają idealnie i z pewnością są wygodniejsze niż moje białe :)

    OdpowiedzUsuń